Aylardır gül yüzünü göremez oldum senin

Aylardır gül yüzünü göremez oldum senin
Aylardır gül yüzünü göremez oldum senin

Aylardır gül yüzünü göremez oldum senin
Aşkıma inan söylemem yalan bekliyorum ben her an

Bu kadar kalpsiz misin terk edip gider misin
Ayrılık ölüm hasretin acı yok mu aşkın ilacı

Kalbimi verdim sana bırakıp gittin ona
Aşıkım sana gitme dön bana yalvarıyorum sana

Beste: Erol Sayan
Güfte: Erol Sayan
Makam: Suzinak
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
İcra: Gönül Akın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.