Aşkın beni durmaz yakar

Aşkın beni durmaz yakar
Aşkın beni durmaz yakar

 Aşkın beni durmaz yakar
Ey sevgili sen nerdesin
Yaşlı gözüm durmaz akar
Ey sevgili sen nerdesin

Düğün dernek zevk-u sefâ
Bana oldu cevr-ü cefâ
Kimseden yok hiç bir vefâ
Ey sevgili sen nerdesin

Bu kafesten kurtulamam
Bu mihnete dayanamam
Artık bana gülmek haram
Ey sevgili sen nerdesin

Beste: Sadettin Kaynak
Güfte: Sadettin Kaynak
Makam: Hüzzâm
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
İcra: Elif Güreşçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.