Şemsiyemin ucu kare

Şemsiyemin ucu kare
Şemsiyemin ucu kare

 Şemsiyemin ucu kare
Yok mu şu derdime çare
O yâr güzel ben divâne
Çaresiz dertlere düştüm
Bir vefasız ele düştüm

Şemsiyemin ucu baston
Söyle canım kimdir dostun
Öldürmeye var mı kastın
Kastın azabına düştüm
Bir vefasız ele düştüm

Ocak ocak kum eşerim
Sensin benim yâr şekerim
Bilmez misin ne çekerim
Çektiklerim yâr elinden
Şivekârın o dilinden

Yöre: Trakya
Kaynak kişi: Süleyman Çakal
Derleyen ve notaya alan: Muzaffer Sarısözen
İcra: Grup Abdal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.