Bilmem bana baktıkça neden hep gülüyorsun

Bilmem bana baktıkça neden hep gülüyorsun 
Bilmem bana baktıkça neden hep gülüyorsun

Bilmem bana baktıkça neden hep gülüyorsun
Bilmem bana bakdıkça neden hep gülüyorsun
Zannım o ki sen sevgini imâ ediyorsun
Ben böyle düşünmekde iken sendeki hâli
Sen hep gülerek kendine hayrân ediyorsun

Beste: Alaeddin Yavaşça
Güfte: Bekir Sıdkı Sezgin
Makam: Suzinak
Usûl: Curcuna
Form: Şarkı
İcra: Alaeddin Yavaşça

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.