Sana bir buse vermedim diye

Sana bir buse vermedim diye
Sana bir buse vermedim diye nasıl kızarsın, istemedin ki
Sana bir buse vermedim diye nasıl kızarsın, istemedin ki
Sana bir buse vermedim diye
Nasıl kızarsın, istemedin ki
Beni sevdiğini nerden bileyim
Bir kere olsun söylemedin ki

Sevgi bir arzu dalında çiçek
Ne vardı öyle bakıp geçecek
Sana gönlümün kapısı açık
Gel yavaş yavaş gir demedin ki

Benim de vardı gizli bir derdim
Ne bir yakınlık, ne ilgi gördüm
Seni sevdiğimi söyler dururdum
Bir kere olsun anlamadın ki

Sevgi bir arzu dalında çiçek
Ne vardı öyle bakıp geçecek
Sana gönlümün kapısı açık
Gel yavaş yavaş gir demedin ki

Beste: Sâdettin Öktenay
Güfte: Hikmet Münir Ebcioğlu
Makam: HicaZ
Usul: Düyek
Seslendiren: Güldehen Terun

1 yorum:

  1. Eski ve güzel bir eser Yaşar Özel bey hakkını vermiş sizlerede teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.