Gidem dedim aman yârenlerim darıldı

Gidem dedim aman yârenlerim darıldı

Gidem dedim aman yârenlerim darıldı
Gitmem dedim yâr boynuma sarıldı
Bize kısmet aman gurbet elde verildi
Bu ayrılık yaman büktü belimi
Yaradan Hak sen bilirsin hâlimi

Akdenizden aman su gelir boydan boydan
Güzel arar isen al bizim soydan
Muradım değildir ayrılmak yârdan
Bu ayrılık yaman büktü belimi
Yaradan Hak sen bilirsin hâlimi

Makam:Hicaz (Rumeli Türküsü)
Usûl: Devr-i Tûran
Form: Türkü
Seslendiren: Zeki Müren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.