Dile düştüm senin yüzünden yine


Dile düştüm senin yüzünden yine
Dile düştüm senin yüzünden yine
Dile düştüm senin yüzünden yine

Dile düştüm senin yüzünden yine
Bana çatılmayan kaşlar kalmadı
Üstelik bu acı sitemlerine
Ağlayan gözümde yaşlar kalmadı

Dargınlık bir yandan eller bir yandan
Gel gör ki bıktırdı beni canımdan
Seni sevdim diye dosttan düşmandan
Bize atılmadık taşlar kalmadı

Beste : Selâhattin Pınar
Güfte : Fuat Edip Baksı
Makâm : Karcığar
Usûl : Değişmeli (Aksak - Curcuna)
Seslendiren: Sabite Tur Gülerman

1 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.