Hicrân gönül belâsı

Hicrân gönül belâsı
Hicrân gönül belâsı
Hicrân gönül belâsı
Feryâd aman elinden
Can verse müptelâsı
Çıkmaz o cân evinden

Gönül senden usandım
Aşkın nârında yandım
Demir olsa çürürdü
Nasıl oldu dayandım

Kim gider o diyâre
El etmez oldu yâre
Ağla bedbâht gözlerim
Merhemsiz kaldi yâre

Gönül senden usandım
Aşkın nârında yandım
Demir olsa çürürdü
Nasıl oldu dayandım

Bir su içtim testiden
Gözdür beni mesteden
Hızıra komşu olsun
Beni yâre dost eden

Gönül senden usandım
Aşkın nârında yandım
Demir olsa çürürdü
Nasıl oldu dayandım

Beste: Sadettin Kaynak
Güfte: ?
Makam: Neva
Usûl: Türk Aksağı
Seslendiren: Nevzat Güyer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.