Gülebilmez gülüm bahar sensiz

Gülebilmez gülüm bahar sensiz

Seni galbimde gezdirib her an
Eşgımız bilmesin dedim hicran
Ala gözlü yarim, manimki sen bildim
Senin eşqindan ay aman

Ağladım güldüm, ağladım güldüm

Gülebilmez gülüm bahar sensiz
Yüreğim od tutup yanar sensiz

Gülebilmez gülüm bahar sensiz
Yüreğim od tutup yanar sensiz

Gülebilmez gülüm bahar sensiz
Yüreğim od tutup yanar

Yanar sensiz, gülüm sensiz

Dönmaram heç sözümdan ey canan
Getme bir an gözümden ey canan
Senen ilham alır manim köynum
Mani senden inan gozalim

Ayirmaz ölum, ayirmaz ölüm

Gülebilmez gülüm bahar sensiz
Üreyim od tutup yanar sensiz

Gülebilmez gülüm bahar sensiz
Üreyim od tutup yanar sensiz

Gülebilmez gülüm bahar sensiz
Yüreğim od tutup yanar,
yanar sensiz, gülüm sensiz


Yüreğim od tutup yanar,
yanar sensiz, gülüm sensiz

Beste: Rauf Haciyev
Güfte: Enver Alibeyli
İcra: Rashid Behbudov

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.