Sen bu yaylaları yaylıyamazsın yavrum yaylıyamazsın


Cemile Cevher

>
Sen bu yaylaları yaylıyamazsın (Ümit Tokcan)



İhsan Ekber
Sen bu yaylaları yaylıyamazsın yavrum yaylıyamazsın sözleri ve notası

 Sen bu yaylaları yaylıyamazsın yavrum yaylıyamazsın
Derindir gölleri boyluyamazsın
O ellerin kınalı da onuyamazsın

Anan var mıdır, baban var mıdır
Seni bana methettiler aslı var mıdır

Dema nenene, dema nenene
Dersen nenene bizi koyar vereme
Rinari nay nam, rinari nay nam

Açıldım açıldım yavrum açılamadım
Terazi ufak idi tartılamadım
O domuzun kızına da sarılamadım

Aman ibişim, sırma gümüşüm
Okşadı yanağımı kırıldı dişim

Dema nenene, dema nenene
Dersen nenene bizi koyar vereme
Rinari nay nam, rinari nay nam

Yöre: Trabzon
Kaynak kişi: Cemile Cevher
Derleyen ve notaya alan: Süleyman Şenel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.