Dün gece sende ben derd-i mende

Dün gece sende ben derd-i mende
Dün gece sende ben derd-i mende sözleri ve notası

Dün gece sende ben derd-i mende
Oynarken ey meh aman aman attın perende
Ey zülf-i zerrin gel etme temkin

Pek küçüceksin büyüyeceksin
Bilmez miyim ben aman aman sen ne çiçeksin
Ey zülf-i zerrin gel etme temkin

Pek mümiyansın İnce fidansın
Küçücüksün amma aman aman pek şivekarsın
Ey zülf-i zerrin gel etme temkin

Beste: Şakir Ağa
Güfte: ?
Makam: Buselik
Usûl: Türk aksağı
İcra: Alâeddin Yavaşça

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.