Denize dalmayınca

Denize dalmayınca
Denize dalmayınca
Denize dalmayınca
Denize dalmayınca
Aman bir balık almayınca
Biz buradan kalkmayız
Amman gök kandil olmayınca

Aman aman Ali'm nerdesin
Aman kaldır camın perdesin
Aman benim gibi dertli misin

Denize dalayım mı
Aman bir balık alayım mı
Ay battı güneş doğdu
Aman daha yalvarayım mı

Aman aman Ali'm nerdesin
Amman kaldır camın perdesin
Aman benim gibi dertli misin

Söğüt altı serindir
Aman dibi pek de derindir
Ben sevdim eller aldı
Aman bunun sonu ölümdür

Aman aman Ali'm nerdesin
Amman kaldır camın perdesin
Aman benim gibi dertli misin

Yöre: Ankara
Kaynak kişi: Ümit Arslan Yılmaz - Necmettin Palacı
Derleyen: TRT Ankara THM Müdürlüğü
Notaya alan: Yücel Paşmakçı
İcra: Ankara Seymenler Derneği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.