Aldı beni aldı beni iki kaşın arası

Aldı beni aldı beni iki kaşın arası - Kadriye Latifova
Aldı beni aldı beni iki kaşın arası

Aldı beni aldı beni iki kaşın arası
Yakdı beni kül eyledi gözlerinin karası
İçinizde tabib yok mu nedir bunun çâresi

Sevdim ne çâre ne söylesem o yâre eller ariftir
İsterim yâre gideyim hasmım galiptir

Ne bakarsın güzel gözlüm sen de bana yâr mısın
Bir bakışla aklım aldın akıl başda kor musun
Rahm ü şevkât etmeyip de sen bana kıyar mısın

Sevdim ne çâre ne söylesem o yâre eller ariftir
İsterim yâre gideyim hasmım galiptir

Beste: Çorlulu
Güfte: ?
Makam: Hicazkar
Usûl: Düyek
Form: Şarkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.