Mavi gözlerin tatlı şirin sözlerin

Mavi gözlerin tatlı şirin sözlerin - Serap Mutlu Akbulut

Minür Özkul
 
Mavi gözlerin tatlı şirin sözlerin

Mavi gözlerin tatlı şirin sözlerin
Yakıyor beni ah şeker leblerin
Bakışın çaldı benim aklımı
Merhamet eyle bana gel aguşuma

Gel benimle sen kalbimin eğlencesi
Ağlatma beni ah sevdim ben seni
Haydi gel gidelim üzme beni
Kalbim seviyor seni incitme beni

Beste: Haydar Tatluyay
Güfte: Haydar Tatlıyay
Makam: Rast
Usûl: Nim sofyan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.