Ağaç bütün meyve bütün ışık bütün

Ağaç bütün meyve bütün ışık bütün

Ağaç bütün meyve bütün ışık bütün

Ağaç bütün meyve bütün ışık bütün
Benim dünyam paramparça

Bir büyük ayna kırılmış
Kırılıp yere serilmiş
Kainat içine düşmüş
Düşmüş amma paramparça

Yaprak yaprak yapıştırdım
Diyar diyar dolaştırdım
Bir alevdir tutuşturdum
Yandım amma paramparça

Beste: Arif Sami Toker
Güfte: Bedri Rahmi Eyüboğlu
Makam: Acemaşiran
Usûl: Semai

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.