Gönlümde özleminle yolunu bekliyorum

Gönlümde özleminle yolunu bekliyorum
Gönlümde özleminle yolunu bekliyorum

Gönlümde özleminle yolunu bekliyorum

Gönlümde özleminle yolunu bekliyorum
Bitmeyen sevgilerle bekle dediğin yerde
Daha kaç yıl sürecek beklemek bilmiyorum
Ömrümü vereceğim bekle dediğin yerde

Bir gün solan çiçekler seninle renklenecek
Elbet gönüllerimiz gözlerimiz gülecek
Uzak değil o günler çok yakında gelecek
O günü bekliyorum bekle dediğin yerde

Beste: Necdet Tokatlıoğlu
Güfte: Şadi Kurtuluş
Makam: Hüzzam
Usûl: Düyek
İcra: Necdet Tokatlıoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.