İstedin de gönlümü verdim sana

İstedin de gönlümü verdim sana
İstedin de gönlümü verdim sana

İstedin de gönlümü verdim sana
Her ne mümkünse sana ettim fedâ
Gör neler ettin neler sonra bana
Bilmedin kadrim yazık ey bî-vefa

Söz verip kandırdığın demler beni
Aldanıp kendim gibi sandım seni
Şimdi yaktın hicr ile cân-ü teni
Bilmedin kadrim yazık ey bî-vefa

Beste: Şekerci Cemil Bey
Güfte: Kanuni Cemil Bey
Makam: Bestenigar
Usûl: Curcuna
Form: Şarkı
İcra: Behiye Aksoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.