Her emelim her arzum yine sensin


 
Her emelim her arzum yine sensin - Mefharet Atalay

Yaşar Güvenir

Esin Engin

Şecaattin Tanyerli
Her emelim her arzum yine sensin

Her emelim her arzum yine sensin

Her emelim her arzum yine sensin
Bu emele bu gönül nasıl ersin
Yıllarca cektim senin askını nicin
Günlerce yandım, bak hep senin için

Hep aklımda, fikrimde yine sensin
Bu arzuyu bu gönül nasıl yensin
Ne olur bana bir gün olsun yakın gel
Gönlüm muradına ersin

Her seyim sensin, askım ve günesim
Gel kacma benden
Sen de beni sev, ol eşim
Yetmez mi cektigim seni sevmek icin
Yaktın sen beni yıllarca icin icin ah

Ne olur beni üzme yeter
Beni biraz sev derdim biter
İstemem dünyada hiç bir sey
Güzel gözlerin bana yeter

İstemem dünyada hiç bir sey
Güzel gözlerin bana yeter

Beste ve güfte: Fehmi Ege
Not: Eserin notası için Sayın Zeynep Erdoğan Hanımefendiye çok teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.