Gönlüme bu sevgin düştü düşeli

Gönlüme bu sevgin düştü düşeli
Gönlüme bu sevgin düştü düşeli
Gönlüme bu sevgin düştü düşeli  
Bir başka baharı yaşadım bu yıl
Mâzîde bıraktım acı günleri
Sevinçle coşkuyu yaşadım bu ıl

Gönlümün güneşi yeniden doğdu
Hayata bakışım bir başka oldu
Ağlamam ben artık kış bahar oldu
Sevinçle coşkuyu yaşadım bu yıl

Beste: Özgen Gürbüz
Güfte: Sevim Sürer
Makam: Acemaşiran
Usûl: Semai
İcra: TRT Ankara Korosu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.