Çok ağladım çok inledim

Çok ağladım, çok inledim günlerce ben dert dinledim (Şecaattin Tanyerli)

Çok ağladım, çok inledim Günlerce ben dert dinledim

Çok ağladım, çok inledim Günlerce ben dert dinledim

 Çok ağladım, çok inledim
Günlerce ben dert dinledim
Seni nasıl unutmalı
Bu sevgiyi uyutmalı

Çok ağladım, çok inledim
Günlerce ben dert dinledim

Senin gezdiğin yerlerde gezmiyorum
Senin geçtiğin yerlerden geçmiyorum
Seni bir gün görürsem bin yıl yaşarım
Senden kaçayım derken seni ararım

Elimden gelse seni unutmak için
Seni seven şu gönlü hemen yakarım
Biliyorsun ki bunlara sebep sensin
Sen sevgili değil başıma dertsin

Çok ağladım, çok inledim
Günlerce ben dert dinledim

Beste ve güfte: Fehmi Ege
Not: Eserin notası için Sayın Zeynep Erdoğan Hanımefendiye çok teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.