Bulutlar kokunu getirir bana

Bulutlar kokunu getirir bana
Bulutlar kokunu getirir bana

Bulutlar kokunu getirir bana
Göklerin koynunda yatmak isterim
Dalgalar dil döker sevginden bana
Sularda ay olup batmak isterim

Günlerim sel oldu yoluna aktı
Aşkımın gülünü solgun bıraktı
En sonra kalbimi kalbine taktı
Artık her acımı atmak isterim

Beste: Sadettin Kaynak
Güfte: Ramazan Gökalp Arkın
Makamı: Acemaşîrân
Usûlü: Düyek
İcra: İnci Çayırlı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.