Deniz üstü köpürür

Deniz üstü köpürür
Deniz üstü köpürür
Deniz üstü köpürür hey canım rinna nay rinna rinna nay
Gemilere binsem götürür hey canım hey
Benim de şu cihana gelişim hey canım rinna nay rinna rinna nay
Bir güzelden ötürü hey canım hey

Daş üstüne daş goydum hey canım rinna nay rinna rinna nay
Gül yastığa baş goydum hey canım hey
Seni de gelecek diye hey canım rinna nay rinna rinna nay
Sol yanımı (her yanımı) boş goydum hey canım hey

Garıncanın gatarı hey canım rinna nay rinna rinna nay
Sol yanımda batarı hey canım hey
Benim de buraya geldiğim hey canım rinna nay rinna rinna nay
Bir güzelin hatırı hey canım hey

Yöre: Ula/Muğla
Derleyen ve notaya alan: Şerafettin Civelek
İcra: Tolga Çandar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.