Karanlık ruhumu aydınlatacaksın sandım

Karanlık ruhumu aydınlatacaksın sandım
Karanlık ruhumu aydınlatacaksın sandım

Karanlık ruhumu aydınlatacaksın sandım
İnleyen kırık kalbimi saracaksın sandım
Ebedî aşkımı sen anlayacaksın sandım
Siyah gözlerimden damlayan yaşlarla kaldım
Ne azık sen de beni anlamadın
Yine mahzûn yine perîşan kaldım

Beste: Cevdet Çağla
Güfte: Celal Sahir Erozan
Makam: Nikriz
Usûl: Sofyan - Serbest
Form: Şarkı
İcra: Ayla Büyükataman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.