Dedim kaşın Zülfikar mı dedi ki yay

Dedim kaşın Zülfikar mı dedi ki yay
 
Dedim kaşın Zülfikar mı dedi ki yay
Dedim cemâlin ne güzel dedi ki ay
Dedim seni seviyorum dedi ki vay

Dedim bende gönlün var mı
Dedi ki yoh yoh
Dedim bende gönlün var mı
Dedi ki yoh yoh

Dedim senin işin nedir dedi seyran
Dedim sende sevdan mı var dedi püryan
Dedim senin neyin vardır dedi üryan

Dedim senin malın var mı
Dedi ki yoh yoh
Dedim senin malın var mı
Dedi ki yoh yoh

Dedim senin koynun nedir dedi cennet
Dedim iki gülün varmış dedi âb-ı hayat
Dedim yârin kimdir dedi Kul Ahmet

Dedim başka yârin var mı
Dedi ki yoh yoh
Dedim başka yârin var mı
Dedi ki yoh yoh

Yöre: Kahramanmaraş
Kaynak kişi: Kul Ahmet
İcra: Adile Kurt Karatepe
Eserin notası için lütfen tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.