Yörük de yaylasında yaylayamadım

Yörük de yaylasında yaylayamadım
Yörük de yaylasında yaylayamadım

Yörük de yaylasında yaylayamadım
Divâne gönlümü eyleyemedim
Diyecek sözümü söyleyemedim

Yaylamam yaylanda kar olmayınca
Eylemem gönlümü yâr olmayınca

Yörük de yaylasında süt bakır bakır
Sevdiğim yosmanın gözleri çakır
Güle de bülbül konmuş ne güzel şakır

Yaylamam yaylanda kar olmayınca
Eylemem gönlümü yâr olmayınca

Yöre: Rumeli
Kaynak kişi: Osman Pehlivan
Derleyen ve notaya alan: Muzaffer Sarısözen
İcra: Süheyla Eren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.