Manda yuva yapmış söğüt dalına

Manda yuva yapmış söğüt dalına
Manda yuva yapmış söğüt dalına

Aşağıdan gelir Türkmen koyunu amman aman
Selviye benzettim yârin boyunu amman amman

Amanın amanın amanın yandım
Tiridine tiridine suyuna da bandım
Bedava mı sandın para verdim aldım
Tiridine tiridine suyuna da bandım
Bedava mı sandın para verdim aldım

Sabahleyin erken çifte giderken amman aman
Öküzüm torbadan düştü amanın yandım amman aman

Amanın amanın amanın yandım
Tiridine tiridine suyuna da bandım
Bedava mı sandın para verdim aldım
Tiridine tiridine suyuna da bandım
Bedava mı sandın para verdim aldım

Manda yuva yapmış söğüt dalına amman aman
Yavrusunu sinek kapmış gördün mü amanın yandım


Amanın amanın amanın yandım
Tiridine tiridine suyuna da bandım
Bedava mı sandın para verdim aldım
Tiridine tiridine suyuna da bandım
Bedava mı sandın para verdim aldım

Yöre: Tosya - Kastamonu
Kaynak kişi: ?
Derleyen ve notaya alan: Muzaffer Sarısözen
İcra: Zehra Bilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.