Gözlerini metetsem (methetsem) kirpiklerin darılır kıskanır da

Gözlerini metetsem (methetsem)
Gözlerini metetsem (methetsem) kirpiklerin darılır kıskanır da
O güzelim kaşların hasedinden çatılır diye korktum
Seni pek bilmem ama gölgen beni senden daha çok tanır
Şu gönlümü yoluna serecektim basılır diye korktum
Biri ismini ansa üzülür kıskanırım kahrolurum
Ben kıskanırken seni benden kıskanacaklar diye korktum
Yolunu kesip bir gün sevgimi söyleyecektim sana ben
Belki sevmez reddedersin de boynum bükülür diye korktum

Beste: Fehmi Ege
Güfte: Fehmi Ege
Form: Tango

 Eserin videosu internette yok, bulabilirsek sayfaya ekleyeceğiz.

 Eserin notası için Sayın Zeynep Erdoğan Hanımefendiye çok teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.