Kıskanıyorum (Tango)

Kıskanıyorum (Tango)
Ne kadar baksam doyamam
Beni yakan gözlerine
İhtiyacım var her zaman
Senin tatlı sözlerine
Ne olur bana sen acı
Eller inan ki yalancı
Sana ta içten yanan
Her zaman seni anan
Şu saf kalbimdir inan
Kıskanıyorum ellere bakma
Ben zaten yandım
Bir de sen yakma
Aşkından çılgına döndüm
Uğrunda eriyip söndüm
Aşkımı seziyorsun
Ellerle geziyorsun
Beni çok üzüyorsun
Peşinden koşanlar
Aşkınla coşanlar
Vurulmuş hepsi saçlarına
Sevenler duymasın
Sana göz koymasın
Açarım bir dert başlarına
Bu dertle inleyen
Şarkımı dinleyen
Bir de bu kıskançlık ne acı
Halim ne olacak
Gençliğim solacak
Allahım artık bana acı

Beste: Fehmi Ege
Güfte: Fehmi Ege
İcra: Celal İnce
Eserin notasını bulamadık, bulursak yayınlayacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.