Bir görüşte sana ümit bağladım

Bir görüşte sana ümit bağladım
Bir görüşte sana ümit bağladım
Bir görüşte sana ümit bağladım
Bir görüşte sana ümit bağladım
Hâlin nedir diye bir gün sormadın
Gözlerimden yaşlar gibi damladın
Sen gidince sevdiğimi anladım

Senin kadar hiç kimseyi sevemem
Şimdi nerde, kiminlesin bilemem
Gözlerimden hayâlini silemem
Sen gidince sevdiğimi anladım

Ayrılalı ben hiç huzur bulmadım
Hasretinle çok hıçkırdım duymadın
Kalbimdeki derde derman olmadın
Sen gidince sevdiğimi anladım
 
Beste: Ziyâ Taşkent
Güfte: Hâlit Çelikoğlu
Makam: Rast
Usul: Düyek
Form: Şarkı
İcra: Serdar Kaşıkçılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.