Hangi bağın bağbanısan gülüsen

Hangi bağın bağbanısan gülüsen
Hangi bağın bağbanısan gülüsen

Hangi bağın bağbanısan gülüsen, gülüsen
Aldın aklım ettin beni deli sen amman
Aldın aklım ettin beni deli sen amman

Kırk yıl geçse gine benim yarimsen, yarimsen
İsterim ki bir gün evvel gelesen amman
İsterem ki bir gün evvel gelesen amman

Öldüm bittim eridim kül oldum amman
O senin aşkın elinden bayıldım amman
Öldüm bittim eridim kül oldum amman
Sesin aldım yüzünü de gördüm ayıldım amman

Diyarbakır etrafında bağlar var, bağlar var
Fitil işler yüreğimde yaram var amman
Fitil işler yüreğimde yaram var amman

Sen gidersen benim başka kimim var, kimim var
İsterem ki bir gün evvel gelesen amman
İsterem ki bir gün evvel gelesen amman

Öldüm bittim eridim kül oldum amman
O senin aşkın elinden bayıldım amman
Öldüm bittim eridim kül oldum amman
Sesin aldım yüzünü de gördüm ayıldım amman

Yöre: Diyarbakır
Kaynak kişi: Ramazan Şenses
Derleyen ve notaya alan: Ahmet Yamacı
İcra: Celal Güzelses

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.