Cici beyim gel

Cici beyim gel
Cici beyim gel

Cici beyim gel

Cici beyim gel, işte kıvrak bel
Yalanım yoktur, sevmem başka er

Sev beni sev beni, sev beni sar beni
Severim vallah, severim billah seni

Bu ne baygın göz, bu ne tatlı söz
Bu güzelliğe yoktur hiç bir söz

Sev beni sev beni, sev beni sar beni
Severim vallah, severim billah seni

İşte sana söz, kırpma bana göz
Senin oldum ben, belki yüzde yüz

Sev beni sev beni, sev beni sar beni
Severim vallah, severim billah seni

Beste: Kaptanzade Ali Rıza Bey
Form: Fokstrot
İcra: Sema Moritz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.