Bar çiçeği

Bar çiçeği
Bar çiçeği

Bar çiçeği

Barda gezerek
Gözler süzerek
Aldatırım ben
Diller dökerek

Aşka inanma
Seviyor sanma
Sakın aldanma
Vallah yalandır

Bu ne beyaz ten
Yaktın beni sen
Aç kollarını
Geliyorum ben

Aşka inanma
Seviyor sanma
Sakın aldanma
Vallah yalandır

Yakınsın cana
Dil dökme bana
Göster keseni
Gelirim sana

Aşka inanma
Seviyor sanma
Sakın aldanma
Vallah yalandır

Beste: Kaptanzade Ali Rıza Bey
Form: Fokstrot
İcra: Saadet Hanım, Mürşide Hanım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.