Yıllar var ben onu hiç unutmadım

Yıllar var ben onu hiç unutmadım
Yıllar var ben onu hiç unutmadım

Yıllar var ben onu hiç unutmadım
O beni sorar mı hatırlar mı ki
Büsbütün silinip gitti mi adım
Gönlünün vefası bu kadar mı ki

Bilsem uzaklarda kimler ağlıyor
Kimlerin kalbini aşkı dağlıyor
Acep kederli mi yas mı bağlıyor
Yoksa eskisinden bahtiyâr mı ki?

Beste : Kasım İnaltekin
Güfte : Orhan Seyfi Orhon
Makam : Rast
Usul : Semâi
İcra: Serap Mutlu Akbulut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.