Sarı yapıncak

Sarı yapıncak
Sarı yapıncak

Sarı yapıncak

Bir genç kızı sevdim inci dişli
Gözleri lacivert menevişli
Sarı ipek saçlarıyla, ona vuruldum hey
Sordum ismi sarı yapıncakmış
Belli kaç gencin kalbini yakmış
Beyaz göğsü, ince beli beni etti deli
Mini mini bir kuştu, pencereme konmuştu
Ona busemle koştum
Ah o gece ne hoştu
Mini mini bir kuştu, pencereme konmuştu
Ona busemle koştum
Ah o gece ne hoştu
Bana sarıl yapıncak, o kollar pek sıcak
Bir dakika bir kuştum, deli gibi olmuştum
Ona busemle koştum, ah o gece ne hoştum
Bir dakika bir kuştum, deli gibi olmuştum
Ona busemle koştum, ah o gece ne hoştum
Ah
Bana sarıl yapıncak, o kollar pek sıcak
Mini mini bir kuştu, pencereme konmuştu
Ona busemle koştum, ah o gece ne hoştu
Mini mini bir kuştu, pencereme konmuştu
Ona busemle koştum
Ah o gece ne hoştu
Mini mini bir kuştum, deli gibi olmuştum
Ona busemle koştum ah o gece ne hoştu

Beste: Necip Celal
Güfte: Necdet Rüştü Efe
İcra: Şecaattin Tanyerli

1 yorum:

  1. Nota diye bu yamuk fotoğrafı mı koydunuz yani...

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.