Dedim kız yaşın nedir, dedi başımdır

Sevim İnci - Seyit Al
Erkan Oğur - Okan Murat Öztürk
Dedim gız yaşın nedir, dedi başımdır
Dedim gız yaşın nedir, dedi başımdır

Dedim gız yaşın nedir, dedi başımdır
Dedim gız kalem nedir, dedi gaşımdır
Dedim gız on dört nedir, dedi yaşımdır
Dedim gız sünbül nedir, dedi saçımdır
Dedim gız sar boynuma, dedi olmaz olmaz
Olmaz, olmaz, olmaz
Muhebbet olsa olar
Ah nice olmaz olmaz
Yar nice olmaz olmaz

Dedim gız ala nedir, dedi gözümdür
Dedim gız lala nedir, dedi özümdür
Dedim gız gonca nedir, dedi lebimdir
Dedim gız şeker nedir, dedi sözümdür
Dedim gız çare nedir, dedi olmaz olmaz
Olmaz, olmaz, olmaz
Muhebbet olsa olar
Ah nice olmaz olmaz
Yar nice olmaz olmaz

Dedim gız uzah nedir, dedi yolumdur
Dedim gız Aze nedir, dedi adımdır
Dedim gız baycan nedir, dedi canımdır
Dedim gız kulaç nedir, dedi kolumdur
Dedim gız sar boynuma, dedi olmaz olmaz
Olmaz, olmaz, olmaz
Muhebbet olsa olar
Ah nice olmaz olmaz
Yar nice olmaz olmaz

Yöre: Azerbeycan
Notaya alan: Nida Tüfekçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.