Sen uzaklardasın

Sen uzaklardasın
Sen uzaklardasın

Sen uzaklardasın sevgilim
Hayalin pek yakın
Çılgınca seviyorum seni
Üzme beni sakın

Yıldız kadar sakin
Deniz kadar mavi gözlerin
Sen umutlarımla el ele
Yaşantılarımsın

Sanma aldatan ben mi yim
Umutlandım bir kere
Yıllarca peşinde koştum
Bana çektirdin çile

Bırak yaşasın şu gönlüm
Gülünç etme sen ele
Hıçkıran gözyaşlarım
Dinsin artık son bir kere

Beste: Kıral Boğa
Güfte: İlhan Kazgan
Makam: Saba
Usûl: Düyek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.