Ne olurdu sen benim olsaydın

Ne olurdu sen benim olsaydın
Ne olurdu sen benim olsaydın


Ne olurdu sen benim olsaydın

Ne olurdu sen benim olsaydın

 
 
Ne olurdu sen benim olsaydın
Şu sevgimi evvelden duysaydın
Seni ararken karşıma çıkıp
Gözlerinden kalbime dolsaydın
Hayalimde yaşadığım gibi
Ne kadar sen cana yakınsın
Seni sevmeğe aşk kafi gelmez
Senden aşıkların çok sakınsın
Sana ne ümitle bağlanmıştım
Bir emel olup gönle dolmuştum
Yıllarca koşup seni ararken
Yazık ki ellere yar olmuştun
Ne kadar şimdi ben ah çeksem
Gitmişsin artık sen başka ele
Ağlasam da hiç faydası yoktur
Beyhude yere düşerim dile

Beste: Fehmi Ege
Güfte: Fehmi Ege
İcra: Zehra Eren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.