Aşkın gözyaşları

Aşkın gözyaşları
 
 Oturdum bütün gece
Kalbim aşkla doludur
Kimse beni kaybetmez
Çünkü bu aşk yoludur

Kimse beni kaybetmez
Çünkü bu aşk yoludur
Geziyor sevgisi kalbimde
Geziyor sevgisi kalbimde
Pervane gibi korkma ne olur

Korkma ne olur korkma ne olur
Ah sevmek sevgimin bacası elinde
Ah sevmek sevgimin vebali elinde
Ah sevmek sevgimin bacası elinde
Ah sevmek sevgimin vebali elinde

Kalbim sevginle dolsa
Uğruna ölüp gitsem
 
Bu eser Mısırlı ünlü müzisyen Muhammed Abdülvahap tarafından 1938 yılında çekilen Aşkın Gözyaşları adlı film için bestelenmiş ve Hafız Burhan tarafından Türkçe sözler yazılarak Türkçe olarak plağa okunmuştur, eserin asıl ismi "Sahirtu"'dur, aşağıda videosunu izleyebilirsiniz. Ne yazık ki elimizde notası yoktur ancak araştırmalarımız devam etmektedir, bulursak yayınlayacağız.
Sahirtu - Muhammed Abdülvahap

1 yorum:

  1. Bu eseri hiçbir yerde bulamadım. Tek burada buldum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.