Hasret

Hasret, Seyyan Hanım (Seyyan Oskay)
Sema Moritz

Hasret

Hasret

O gözler bana eskisinden yabancı
Gönlümdeki bu sevda hiç dinmeyen bir acı
Ruhumun kederinden gözlerim yaşla doldu
İnliyorum derinden bana bilmem ne oldu
 
En candan arkadaşım ruhumu saran gece
Ben kime bağlanmışım ağlıyorum gizlice
Kimsesiz karanlıklar derdime şifa verin
Kalbimde ki yaralar daha çok daha derin

Beste: Şefik Gürmeriç
Güfte: Mustafa Nafiz
Not: Eserin notası için Sayın Zeynep Erdoğan Hanımefendiye çok teşekkür ederiz.

2 yorum:

  1. Notanın alındığı kitabın ismini verebilir misiniz

    YanıtlaSil
  2. Bu notalar yüklenmiyor, nasıl bulabilirim?

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.