Açıldı sîneme bir tâze yâre

Açıldı sîneme bir tâze yâre
Açıldı sîneme bir tâze yâre
Açıldı sîneme bir tâze yâre
Gâm-ı pinhânım oldu âşikâre
Tahammül kalmadı sabra karâre
Acep bu derd-i aşka var mı çâre

Kolay sandım belâ-yı aşkı, yandım
Visâl-i yâreyolyok çok arandım
Figân-ü nâleden bıktım usandım
Acep bu derd-i aşka var mı çâre

Beste: Latif Ağa
Güfte: ?
Makam: Evcara
Usûl: Curcuna
Form: Şarkı
İcra: Alâeddin Yavaşça

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.