Odasına girdim fincan elinde

Odasına girdim fincan elinde
Odasına girdim fincan elinde
Of of
Odasına girdim fincan elinde
Saatin kordonu ince belinde
(ammân amân)
Kaşları keman keman
Gözleri yaman

Of of
Odasına girdim ne haller olmuş
Kaşı ile gözü ne yaman uymuş
(ammân amân)
Kaşları keman keman
Gözleri yaman

Of of
İstanbul'la (şu) İzmit'in arası
Yaktı beni gözlerinin karası
(ammân amân)
Kaşları keman keman
Gözleri yaman


Beste: Anonim
Güfte: ?
Makam: Gerdaniye
Usûl: Nim sofyan
Form: Türkü
İcra: Ayşe Taş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.