Gesi bağlarında dolanıyorum

Gesi bağlarında dolanıyorum (Ahmet Gazi Ayhan)

Selda Bağcan 

Eylem Aktaş

Gesi bağlarında dolanıyorum

Gesi bağlarında dolanıyorum

Gesi bağlarında dolanıyorum

Gesi bağlarında dolanıyorum
Gesi bağlarında dolanıyorum
Yitirdim yarimi amman aranıyorum
Bir çift selamına güveniyorum
Gel otur yanıma hallarımı söyleyim
Halımdan bilmiyor ben o yari neyleyim

Gesi bağlarından gelsin geçilsin
Kurulsun masalar rakı konyak içilsin
Herkes sevdiğini alsın seçilsin
Atma anam atma beni dağlar ardına
Kimseler yanmasın anam yansın derdime

Gesi bağlarında üç top gülüm var
Hey Allahtan korkmaz sana da bana ölüm var
Ölüm var sa bu dünyada zulüm var
Atma garip anam beni dağlar ardına
Kimseler yanmasın anam yansın derdime

Yöre: Kayseri
Kaynak kişi: Ahmet Gazi Ayhan
Derleyen ve notaya alan: Muzaffer Sarısözen
İcra: Ahmet Gazi Ayhan, Selda Bağcan, Eylem Aktaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.