Bahçenizde güren var (Dudu kız)

Bahçenizde güren var (Dudu kız)
Bahçenizde güren var (Dudu kız)
Bahçenizde güren var
Pulluğunan süren var
İnkar etme Dudu gız
Sarılırken gören var
Aman Dudu gız öldüm yalınız

Aşam aşam pencereyi depmeli
Görüp görüp ah Dudu gızı öpmeli
Nerelisin ah Dudu gelin nereli
Deli oldum ah sana meyil vereli

Bahçede güren dalı
Dibinde buldum yari
Ben söyleyem sen dinle
Başıma gelen hali
Aman Dudu gız öldüm yalınız

Aşam aşam pencireyi açmalı
Bulup bulup ah Dudu gızı gaçmalı
Nerelisin ah Dudu gelin nereli
Verem oldum gız sana gönül vereli

Ayva sarı nar sarı
Ayvaya konar arı
Kızını bana vermiyor
Kirli gömlekli karı
Aman Dudu gız öldüm yalınız

Aşam aşam pencireyi açmalı
Bulup bulup ah Dudu gızı gaçmalı
Nerelisin ah Dudu gelin nereli
Verem oldum gız sana gönül vereli

Yöre: Uşak
Kaynak kişi: İbilak Mehmet
Derleyen: Yüksel Ayhan
Notaya alan: Özay Gönlüm
İcra: Özay Gönlüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.