Aldım hayâl-i perçemin ey mâh dîdeme

Aldım hayâl-i perçemin ey mâh dîdeme
Aldım hayâl-i perçemin ey mâh dîdeme

Aldım hayâl-i perçemin ey mâh dîdeme
Aldım hayâl-i perçemin ey mâh dîdeme
Görürse gece hâb yüzünü vâh dîdeme
Ben mâcerâmı kendim anar kendim ağlarım
Gâh âsiyâb-ı âbe bakar gâh dîdeme

Beste:Kömürcüzâde Hâfız Mehmet Efendi
Güfte: ?
Makam:Hüzzâm
Usûl:Remel
Form: Beste
İcra: Bekir Sıdkı Sezgin
 
Aşağıda linki bulunan makale ilginizi çekebilir.

KÖMÜRCÜZÂDE MEHMET EFENDİ’NİN HÜZZAM MAKAMINDA, BESTE FORMUNDA “ALDIM HAYÂL-İ PERÇEMİN EY MÂH DÎDEME” MISRA’IYLA BAŞLAYAN ESERİ ÖRNEKLEMİNDE; “BEKİR SIDKI SEZGİN TAVRI”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.