Sen gelirsen gönlüm sevinç bulur (Senden uzak)

Sen gelirsen gönlüm sevinç bulur
Sen gelirsen gönlüm sevinç bulur

Sen gelirsen gönlüm sevinç bulur
Sen gelirsen gönlüm sevinç bulur
Dertlerimi unuturum ben
Sen gidersen dünya zindan olur
Hasrete boynum bükülür hemen

Ey gözleri siyah kadın
Gözlerimdeki yaşı kurut
Zevkini tattır şu hayatın
Dertlerimi avut

Seni unutmak ne mümkün
Artık bana acı biraz
Seviyorum seni bugün
Dünden fazla yarından az

Yıllar geçti her dakika
Ben ismini anıyorum
Yine seni bulsam diye
Yanıyor yanıyorum

İstemem bahar olmasın artık
Kırlarda güller açılmasın
Sarsın her tarafı bir karanlık
Güneşin nurları saçılmasın

Sensiz yaşamak ne tatsız
Hayatım bir çöl gibi kurak
Şu acınacak halime bak
Ben kaldım yapyalnız

Seni unutmak ne mümkün
Artık bana acı biraz
Seviyorum seni bugün
Dünden fazla yarından az

Yıllar geçti her dakika
Ben ismini anıyorum
Yine seni bulsam diye
Yanıyor yanıyorum

Beste: Nusret Rıfkı Hergüner
Güfte: Necdet Rüştü Efe
İcra: Yaprak Sayar, Tanbur: Murat Bardakçı

2 yorum:

  1. BU ESERİN ADI: SENDEN UZAK
    SÖZ: NECDET RÜŞTÜ EFE (MAZİ TANGONUN DA SÖZ YAZARI)
    MÜZİK: NUSRET RIFKI HERGÜNER

    SEVGİLERİMİZLE
    BAND-O-NEON ORQ. TİP. DE TANGO (VİYANA)

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.