Rahat olsun yüreğin işte sabah oluyor

Rahat olsun yüreğin işte sabah oluyor

Rahat olsun yüreğin işte sabah oluyor
Rahat olsun yüreğin işte sabah oluyor
Şafağın renkleriyle geceyi siliyorum
Senelerce uzayan bir rüyâ son buluyor
Birkaç damla gözyaşı akıtıp gidiyorum

Sonunda boyun eğip kaderin cilvesine
Birkaç damla gözyaşı bırakıp gidiyorum

Hâlâ aklım ermiyor şu feleğin işine
Uğramaz yolum artık hayâline düşüne
Dönüşü yok yazarak her sokağın başına
Birkaç damla gözyaşı akıtıp gidiyorum

Sonunda boyun eğip kaderin cilvesine
Birkaç damla gözyaşı bırakıp gidiyorum

Beste:Mustafa Coşkun
Güfte: Sevinç Atan
Makam: Hüzzam
Usûl: Sofyan
Form: Hüzzâm Fantezi
İcra: Nurten Demirkol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.