Dün şehrindeydim


Dün şehrindeydim
Dün şehrindeydim
Dün şehrindeydim

Dün şehrindeydim,
Sokağına uğradım, kapına değdim,
Sokağına uğradım, kapına değdim

Sokaklar daralmış, duvarlar alçalmış,
Elimde olmadan kapını çalmış,
Bir yorgun adam şeklindeydim.
Bir yorgun adam şeklindeydim

Resmin bile yok saklımda,
Cebimde değil aklımda,
Hayaline şöyle baktım da,

Sen durgun, ben vurgun
Bir kırgın adam şeklindeydim
Bir kırgın adam şeklindeydim

Dün şehrindeydim,
Sokağına uğradım, kapına değdim,

Kapılar kilitli, perdeler çekili
Yüreği titreyen lamba fitili
Bir yangın adam şeklindeydim
Bir yangın adam şeklindeydim

Resmin bile yok saklımda,
Cebimde değil aklımda,
Hayaline şöyle baktım da,

Sen durgun, ben vurgun
Bir yılgın adam şeklindeydim
Bir yılgın adam şeklindeydim

Beste: Ferhat Sarmusak
Güfte: Mehmet Çetin
Makam: Kürdî
Usûl: Curcuna
İcra: Aydın Fırat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.