Meşeli dağlar meşeli Bursanın ufak tefek taşları

Meşeli dağlar meşeli, Bursa'nın ufak tefek taşları 
Meşeli dağlar meşeli, Bursa'nın ufak tefek taşları
Meşeli dağlar meşeli (2)
İçinde halı döşeli (2)
Kül oldum aşka düşeli (2)
A benim esmer güzelim
Yarimle kol kola gezelim
A benim esmer güzelim
Yarimle kol kola gezelim

Hamamın üçtür kurnası (2)
Üçünde üç kız yunası (2)
Üç kızın biri benim olası (2)
A benim esmer güzelim
Yarimle kol kola gezelim
A benim esmer güzelim
Yarimle kol kola gezelim

Bursa'nın ufak tefek taşları (2)
Keman olmuş o yarimin kaşları (2)
Bir omuzdan bir omuza saçları (2)
A benim esmer güzelim
Yarimle kol kola gezelim
A benim esmer güzelim
Yarimle kol kola gezelim

Makam: Hüseyni
Usûl: Aksak
Form: Türkü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.