Bir taş attım kamışa

Bir taş attım kamışa su ne yapsın yanmışa 
Bir taş attım kamışa su ne yapsın yanmışa
Bir taş attım kamışa su ne yapsın yanmışa
Mevlam sabırlar versin yârinden ayrılmışa
Sürü sürü sürü sürmeli kızlar
Göğsü de çapraz düğmeli kızlar
Delikanlı görünce yürekleri sızlar

Bir taş attım sazlara atladı vurdu kızlara
Şu zâmâne kızları hiç gelmiyor niyâza
Sürü sürü sürü sürmeli kızlar
Göğsü de çapraz düğmeli kızlar
Delikanlı görünce yürekleri sızlar

Makam: Hüseyni
Usûl: Sofyan
Form: Türkü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.