Esmerim kıyma bana

Esmerim kıyma bana 
Esmerim kıyma bana
Esmerim kıyma bana
Kurbân olayım sana
Esmer amân amân amân
Çok içmişim, başım duman
Sevdâlıyım, hâlim yaman vay
Yılda kurban bir olur
Her gün kurbânım sana
Esmer amân amân amân
Çok içmişim, başım duman
Sevdâlıyım, hâlim yaman vay
Amân piyâle vaktidir
Gözünü sevdiğim esmer
Menekşe, lâle vaktidir vay
Bu gece buralıyım
Ne bahtı karalıyım
Esmer amân amân amân
Çok içmişim, başım duman
Sevdâlıyım, hâlim yaman vay
El beni âşık sanır
Ezelden yaralıyam
Esmer eğlendi gelmedi
Yollar bağlandı gelmedi
Hâlim yaman gelmedi vay
Amân piyâle vaktidir
Canım piyâle vaktidir
Gözünü sevdiğim esmer
Menekşe, lâle vaktidir vay

Beste: Sadettin kaynak
Güfte: ?
Makam: Muhayyer
Usûl: Curcuna
Form: Şarkı
İcra: Elif Güreşçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.